[OSM-talk-nl] Aangenaam!

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed May 23 22:16:18 UTC 2007

Martijn van Exel schreef:
> Dag allemaal (tegen hoeveel heb ik het eigenlijk?),

Hallo Martijn! Welkom!

Dat is een goede! Ik ben ook heel benieuwd hoe groot het aantal actieve
openstreetmappers in Nederland is, heeft iemand een overzicht?
> Ik was me aan het inlezen in de HOSC, vorig jaar een interessant
> evenement en het verheugde me dat geo-informatie opnieuw op de agenda
> staat. Mijn oog viel op de pre-conference mapping party en daar ben
> ik dan. Op het gebied van GPS en inwinning nog wat groen maar wel een
> redelijk doorgewinterd gebruiker van geo-informatie. Beroepsmatig
> houd ik me bezig met het ontsluiten van geo-informatie via internet
> en ontwerp daarvoor webservices en webapplicaties.

Mag ik zo brutaal zijn en vragen welke geo-informatie club dit is?
> Ik maak graag kennis met de community, de aanstaande mapping party
> lijkt me daarvoor een uitgelezen gelegenheid! Mijn latente behoefte
> aan het bezit van een GPS-apparaat moet nu dan eens vertaald worden
> naar aanschaf. Tips en ervaringen zijn welkom.
>
> Ik wandel en fiets graag, binnen en buiten de stad. Daarbij laat ik
> me altijd leiden door mijn nieuwsgierigheid, waardoor ik nogal eens
> verzeild raak op minder gebaande paden. Voor het doel van OSM lijkt
> me dat geen bezwaar ;)

In welke omgeving ben je actief? Ik zoek zelf nog zeeuwse mappers, want
ik voel me oh zo alleen hier onder in het land!