[OSM-talk-nl] Aanstaande Mapping Party Amsterdam

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu May 24 11:27:02 BST 2007

Lijstgenoten,

Misschien loop ik wel voor de muziek uit, maar zijn er al concrete plannen
voor de mapping party in het tweede weekend van juni? Een bepaald stadsdeel
waarop we ons gaan concentreren? Hoe worden dit soort zaken normaalgesproken
gecoordineerd? Is het slim om een pre-party bijeenkomst te houden om
doelen/plannen te bespreken? Alles wat ik er vanaf weet komt van
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Amsterdam en www.hosc.nl.

Vergeef me mijn naief enthousiasme ;), ik kijk uit naar mijn eerste mapping
party!

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/