[OSM-talk-nl] ubercoole feature in de laatste josm

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Thu May 24 19:39:50 UTC 2007

't Ging in dit plaatje meer om de manier van 'tags' aan een 'way' toe te
voegen.

Programma is Windows gebaseerd (C# tot mijn eigen spijt), maar als er veel
belangstelling is voor het op deze manier invoegen van veel gebruikte tags
die voor navigatiesystemen nodig zijn, dan wil wel kijken of ik hem kan
ombakken naar een Windows en Linux versie die ook rechtstreeks met de
OSM-database communiceert. Het renderen zal ik dan ook onder de loep nemen.

Richard