[OSM-talk-nl] ubercoole feature in de laatste josm

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Thu May 24 22:47:21 BST 2007

C# is voor een front end prima, maar er dll's (en so's onder bakken die
in C++ geschreven zijn is misschien een optie?)

p.s. ik heb net een OSM parser geschreven in vb.net, verwerkt een osm
bestand tot collections en objects en verzorgt de weergave met behulp
van de MapWinGIS (open source .net GIS component). Als de MapWinGIS
component onder de 0.5 graad is ingezoomd wordt de knop actief en wordt
de map gedownload vanaf de OSM server.

Ik wil deze code wel even omzetten naar C#, kun je kijken of je er wat
mee kunt?