[OSM-talk-nl] Brievenbussen

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Fri May 25 12:04:17 BST 2007

At Thu, 24 May 2007 10:44:49 +0200,
Danny Maas wrote:

> Aan de andere kant is het vrij lastig te controleren dat het hun data
> betreft. ;-)
>
> Maar dat is wel glad ijs....

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat het niet mag. En je bent
gewoon zwaar de lul als het wel gebeurd, zowel financieel gezien als
publicitair. Dus hou alsjeblieft de OSM database vrij van gegevens die
vallen onder auteursrecht/databaserecht.

Het is daarnaast vrij makkelijk te zien wanneer de lengte- en
breedtegraad tot 7 cijfers achter de komma hetzelfde is...

Jeroen Dekkers