[OSM-talk-nl] Aanstaande Mapping Party Amsterdam

Ante Wessels ante at ffii.org
Fri May 25 12:56:46 BST 2007

On Thursday 24 May 2007 13:38, Floris Looijesteijn wrote:

> ik teken me in voor de indische buurt. heb daar ooit nog eens gewoond nl.
> dus alles onder de zeeburgerdijk en de flevoweg tot aan de A10.

Een deel van de Indische buurt is onderhand gedaan - ik woon daar en kon het
niet over mijn kant laten gaan... West van de molukkenstraat, tussen
Insulindeweg en Borneostraat.

Wat ik merk is dat informationfreeway niet meer na een uurtje een update
heeft, maar pas na een paar dagen.

http://www.informationfreeway.org/?lat=6866132.09747&lon=549309.21024&zoom=16&layers=B000F00

Goed opletten dus of er niet iets getagd wordt dat er al in zit, maar nog niet
te zien is. Is hier een oplossing voor (behalve in JOSM kijken, wat niet heel
handig is) ?

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante