[OSM-talk-nl] Aanstaande Mapping Party Amsterdam

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Thu May 24 15:36:15 BST 2007

Zeeburg ligt er nog maagdelijk bij, dus goeie optie. Laat maar weten of
en hoe het door zou kunnen gaan.

Voor de volledigheid: de lokatie bij Func. is gewoon beschikbaar. Heeft
ruim voldoende plek (incl. 12 pc's), internetverbinding, toilet en
gevulde koelkast. Lokatie: recht tegenover centraal station Amsterdam.