[OSM-talk-nl] mashup met geonames?

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Mon May 28 22:49:39 BST 2007

Rolf Kleef schreef:
> er is trouwens ook net een discussie begonnen met Marc van Geonames op de
> OSM-talk lijst: http://thread.gmane.org/gmane.comp.gis.openstreetmap/13662

Ik heb Marc een lijst met gemeenten en met plaatsnamen gestuurd; hij was
er zeer content mee, en de gemeenten staan nu op geonames. Dus de
gemeente Zoelen (opgeheven in 1978) is nu niet meer te vinden, maar de
gemeente Maasgouw (ontstaan in 2007) wel.

Ik heb al een paar kleine foutjes gevonden; maar 95% van de gemeenten
staat er nu goed in.

En binnenkort dus ook 5300 plaatsnamen, met een 10x zo hoge resolutie
als nu.

gr,Eu