[OSM-talk-nl] Bulk upload naar OSM / adresnummering

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue May 29 05:40:22 UTC 2007

> Ik ben echt benieuwd of we de 'rondwegen' rond sommige wijkjes nu wel
> anders beoordelen dan de wegen in het wijkje zelf.

Ik maak daar altijd tertiary van, en van alle N-wegen primary omdat er
volgens mij door rijkswaterstaat ook geen onderscheid gemaakt wordt
tussen N-wegen met 1, 2, of 3 cijfers. Er is volgens mij zeker geen
verschil tussen N2xx en de N9xx. Het eerste cijfer wordt toch gebruikt
om aan te duiden in welke provincie het ligt?

Laten we hier even consensus over proberen te bereiken.

groet,
floris