[OSM-talk-nl] mashup met geonames?

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Tue May 29 18:36:14 BST 2007

In het kader van mijn programma had ik al een download gemaakt van alle
plaatsnamen vanuit geonames
Ik zou ze uit mijn programma kunnen exporten en via JOSM in OSM zetten.

Ik heb alleen plaatsnamen en coordinaten, geen info of het een village, city
of town is.

Kans bestaat dat er dubbele plaatsnamen gaan voorkomen.

Laat maar weten of dit interessant is.

mvg
Richard