[OSM-talk-nl] teveel detail?

Klaas van Gend klaas.van.gend at mvista.com
Sun May 20 16:34:05 BST 2007

Hoi allemaal,

Mijn naam is Klaas van Gend, in het dagelijks leven werkzaam voor de
wereldwijd grootste embedded Linux leverancier (MontaVista) en daarnaast
geek, bestuurslid van de NLUUG en auteur voor o.a. Linux Magazine.

Ik kon niet naar Rotterdam komen dit weekend, maar ik werd wel zo door
het concept gegrepen dat ik ondertussen een stukje van zuid Eindhoven in
kaart heb gebracht.

Alleen denk ik dat ik wat ben doorgeschoten - kijk met JOSM naar het
Floraplein (grote rotonde in de buurt van coordinaat 51.4161132 5.4967398).
Ik heb om de rijstroken voor auto's de rotonde voor fietsen getekend.

* naar het westen: heb ik de fietspaden vervolgens voor de Floralaan
oost gekoppeld aan het kruispunt links (met de roostenlaan) waarna de
fietspaden uitkomen op de weg.
* Richting snelweg (zuiden) zijn geen fietspaden langs de weg maar er
loopt er nog een de wijk in (moet ik nog tekenen).
* naar het noorden blijven de fietspaden afzonderlijk langs de
Leenderweg lopen
* Naar het oosten zijn de fietspaden ook bijzonder, omdat er in het
noordoosten een weg overgaat in een fietspad en ook verderop zijn er wat
rare dingen.

Blijft het gevoel dat dit teveel detail is.
Klopt dat?

Of willen we (op termijn?) ook alle fietspaden hebben?

Ik wil deze zomer sowieso graag de verharde fietspaden ten zuiden van
Eindhoven in kaart gaan brengen.

Als je naar de rest van m'n tekenwerk kijkt - lijkt het ergens naar?

--
Met vriendelijke groet, Best regards,

Klaas van Gend

Field Application Engineer Europe