[OSM-talk-nl] A79

Marc Kessels marc at kessels.name
Wed May 30 19:19:25 BST 2007

nou, je zult dus wel even een (dus twee) segment(en) tussen de A2 en de
A79 moeten maken, anders lijkt het net alsof er geen verbinding is, en
de A79 net ophoudt voor de A2. Wat me nu trouwens pas opvalt, is dat je
de twee ways (een voor elke richting) wel heel kort op elkaar hebt
gemapt. Er zit nu maar 2 meter tussen de twee richtingen, en dat is toch
echt minder dan de te verwachten afstand. Dit lijkt me dus niet echt
realistisch. Bij mijn wegen zit er typisch iets van 20 meter tussen.