[OSM-talk-nl] A79

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Wed May 30 23:46:30 BST 2007

ah kijk daar was ik op aan het wachten, nog ff koppelen dus
tja ik heb de 2 gps tracks logs overgetrokken zonder te kijken naar afstand
tussen de 2.. zou ook makkelijk zijn als ik 1 way gewoon kon duplicaten en
eronder leggen, zijn daar geen truckjes voor ? en hoe meet jij 20 meter (ik
gebruik josm)