[OSM-talk-nl] [Fwd: RE: Zonedata / Openstreepmap.org] -> Zonedata is binnen!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu May 31 11:55:44 UTC 2007

Op 31-05-07 heeft Stefan de Konink<skinkie at xs4all.nl> het volgende geschreven:

> Wist je dat ik daar eigenlijk pas vandaag aan dacht? In ieder geval,
> kunnen we nu leuke vergelijkings tooltjes maken hoe duurder of hoe
> goedkoper de OVChip nu is ;)

Dat zal inderdaad een interessante toepassing zijn.
[offtopic]
Ik weet wel dat een ritje tussen beide eindpunten van lijn 10 (nu 1
zone) vrijwel zeker duurder wordt met de chipkaart. Een half uur in de
tram zitten voor twee strippen, kom daar straks nog maar eens om!
[/offtopic]
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/