[OSM-talk-nl] Vanmorgen in "De Pers": TomTom: nu is het echt oorlog

Martijn openstreetmap at panman.nl
Thu Nov 1 14:14:16 UTC 2007

On 11/1/07, Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> wrote:

> vooral
>
> Is dat zo? In Australie toen ik daar was was dat een hele klus. Is het
> zo simpel dat zij een SMS sturen and wij sturen een activerings code
> terug en het geld verschijnt op een bank rekening?
>
> Dat zou natuurlijk heel makkelijk zijn, want voor een aantal dingen
> hebben wij zulke "micropayments" nodig.

Wij=OSM, of wij= Martijn v Oosterhout cs?
In feite is het zo simpel als je daar zegt, maar zoiets moet wel even
geimplementeerd worden (en er zit een redelijke overhead qua kosten tussen,
reken op 80-50%, afhankelijk van de bedragen).
Afhankelijk van je doel is dit wellicht nuttiger off-list.
Groeten,
Martijn Pannevis