[OSM-talk-nl] Vanmorgen in "De Pers": TomTom: nu is het echt oorlog

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Nov 1 14:42:24 UTC 2007

On 11/1/07, Martijn <openstreetmap at panman.nl> wrote:
> In feite is het zo simpel als je daar zegt, maar zoiets moet wel even
> geimplementeerd worden (en er zit een redelijke overhead qua kosten tussen,
> reken op 80-50%, afhankelijk van de bedragen).

Ik zelf zou geen idee hebben waar ik het voor zou gebruiken, maar de
eerste gedachte dat ik kreeg toen iemand  voorstelde om ergens een
euro voor te vragen was: hoe in godsnaam krijg je dat binnen op een
manier dat niet meer dan dat kost.

Ik snap nu ook waarom er zoveel plaatsen zijn waar je kan SMSen voor
dingen. Als het zo makkelijk is dan is het heel aantrekelijk...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/