[OSM-talk-nl] Overijverige bruggenbouwer

TSA rjtehpwn at gmail.com
Wed Nov 28 19:06:33 UTC 2007

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, was er al mee gestopt omdat ik het
zat was ;). Maar ik denk toch dat in de AND data de layers toch al zaten,
maar geen zin om hier discussie over te gaan houden. Ik ben nu voor je zelf
even die tile aan het renderen in T at H om het zo snel mogelijk gefixed te
krijgen

bye

Skywave