[OSM-talk-nl] trein stations

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Oct 4 09:48:47 BST 2007

On 10/3/07, Joost Overes <joost_overes at hotmail.com> wrote:
> Lijkt mij dat we alles gewoon naar de werkelijkheid kunnen omzetten. Leuk
> een extra weg, maar volgens mij zijn alle stations per stoep te bereiken en
> kunnen die gewoon gebruikt worden in de route bepaling. Als je al goede
> routering wilt doen dan zal je je auto toch echt op een parkeerplaats moeten
> parkeren en niet in het station.

Dat is waar, maar het maakt het moeilijker om een cost te geven aan
hoe lang het duurt om in het station te komen. Sommige zijn groot en
hebben echt tijd nodig om van A naar B te komen, langer dan je zou
denken van alleen de afstand.

Het is nooit de bedoeling geweest dat highway=virtual gerendert werdt.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/