[OSM-talk-nl] trein stations

Joost Overes joost_overes at hotmail.com
Wed Oct 3 17:46:50 BST 2007

Lijkt mij dat we alles gewoon naar de werkelijkheid kunnen omzetten. Leuk een extra weg, maar volgens mij zijn alle stations per stoep te bereiken en kunnen die gewoon gebruikt worden in de route bepaling. Als je al goede routering wilt doen dan zal je je auto toch echt op een parkeerplaats moeten parkeren en niet in het station.