[OSM-talk-nl] Toepassing OSM, goedkoop tanken?

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Mon Oct 8 10:16:29 UTC 2007

cool idee, maar het is denk ik niet de bedoeling dat dit in de database
wordt opgenomen.
de tankstation locaties kunnen er natuurlijk wel in maar de prijzen dat
moeten we er toch
echt buiten laten. onze focus moet liggen op een landkaart.
het zou wel een mooie layer ofzo kunnen worden.

maar misschien dacht je er precies zo over :)

groet,
floris