[OSM-talk-nl] Toepassing OSM, goedkoop tanken?

Joost Overes joost_overes at hotmail.com
Mon Oct 8 11:52:20 BST 2007

Natuurlijk niet de prijzen in de (OSM) database zetten, die benzineprijzen
veranderen bijna elke dag, en zowiezo staan die al bij hun in een database.
Maar als je dit kan 'koppelen', OSM-landkaart met hun gegevens met mouse
over iconen met de info en verschillende kleuren voor verschillende prijs
categoriëen heb je een mooie webservice.

Joost