[OSM-talk-nl] Opzetten WMS server

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue Oct 9 11:03:17 BST 2007

Stefan!

Helemaal prima, het is mijn eigen dedicated server, dus ik kan er zonder
problemen een monetDB naast plakken, ik heb wel een vraag, want
mapserver ondersteunt WKT en WKB (Well Known Text en Well known Binary)
formaten voor het opslaan van geo-informatie volgens de OpenGIS
standaard. Met behulp van een virtual driver in Mapserver zou dit dus
moeten kunnen.

Kun je mij aangeven hoe de geo-info in de monet database wordt
opgeslagen? dan kan ik kijken of dit een optie is.

Remco!

Sowieso kan ik de genoemde postgis variant in de lucht helpen ik draai
op dit moment al een mapserver met postGIS, heb je voor mij evt. een
postgis backup file? Wil je dat ik je toegang geef tot de server zodat
je zelf wat kunt experimenteren?

Koko!

Uiteraard, laten we eerst even wat verder experimenteren alvorens de
wiki inhoud te geven.

In ieder geval ben ik blij met al deze WMS interesse!!

Stefan de Konink schreef:

Milo van der Linden
skype: milovanderlinden <skype:milovanderlinden?add>
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteert mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bij het betreffende
medium behorende voorwaarden. The information in this message reflects
my personal opinion and not that of a company or public body. All rights
reserved.If this message is contained in a mailing-list or community,
the rights on the medium are automatically adapted.