[OSM-talk-nl] Opzetten WMS server

Peter Peterse peter at peterse-uithuizen.com
Wed Oct 10 19:39:44 UTC 2007

Hallo allemaal,

inmiddels is het gelukt om een PostGIS database op te zetten. M.a.w. ik
ga optie 2 proberen.
Op dit moment heb ik helaas nog niet de juiste hardware om een serieuze
WMS-server op te zetten. Maar een beetje oefenen kan geen kwaad en kan
al op trage hardware.

Onder tussen gelijk het een en ander bij houden zodat er een WIKI van
gemaakt kan worden.

Ik hou jullie op de hoogte.

Milo voor een test met een WMS-client zou ik graag gebruik willen maken
van jouw WMS server. Kan ik al een beetje een indruk krijgen van het uit
eindelijke resultaat.

Groeten,
Peter.