[OSM-talk-nl] Watersnoodramp

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Oct 12 06:35:01 BST 2007

Zijn er oorzaken voor die renderproblemen aan te wijzen? Komt het misschien door een te groot aantal ways (in de AND data wordt bij een weg een volgende way gestart als er een zijweg is) of ligt het aan ways met te veel segmenten, of is het gewoon een probleem van teveel data?

De gewone gebruiker kan namelijk niks bij renderproblemen, en er is volgens mij zelfs geen terugmelding (bijv. bij de tile details).

Maarten