[OSM-talk-nl] Het Zwarte Meer is MIA!

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Oct 12 21:15:49 BST 2007

Gert Gremmen wrote:

> Zijn en een nog open is. De grap is echter
> Dat de open water aansluit op een gesloten water, en daarmee
> Dus 2 nodes gemeen heeft. Een U op zijn kant zeg maar
> die op een O aansluit.... vat je em?
>
> In JOSM kon dat gefixed worden toen we nog met segmenten
> Werkten. Nu lukt dat dus niet meer. In de text editor is
> Het een fluitje van een cent (copy paste). Maar dan
> Ziet JOSM bij het herladen niet dat er iets is veranderd
> En kan ik de verandering niet uploaden.
>
> Wie helpt ons uit dit dilemma, of misschien zie ik een
> JOSM edit functie over het hoofd ???

Ik zie het probleem niet? Gewoon een nieuwe way maken en die verbinden
met de U-way. Of beter (want twee ways tussen dezelfde nodes vind ik een
slecht idee): een nieuwe node aanleggen en dan een overlappend gedeelte
maken.
Voorbeeldje hier:
<http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=52.51119155941124&mlon=6.02463260376855&zoom=15>

Maarten