[OSM-talk-nl] Het Zwarte Meer is MIA!

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri Oct 12 21:32:54 BST 2007

Het editen in de texteditor gaat eigenlijk
best snel.
In tile  2098,1354 (Rotterdam) vond ik
Maar liefst 30 stuks niet gesloten watertjes,
En twee water lijnstukjes van het type dat Maarten dat aangaf.
Voor het gemak heb ik gewoon de eerste node van
net water gekopieerd naar achter het laatste node.
Loopt het water dan niet goed, dan moet dat in josm
later gecorrigeerd worden.
Het belangrijkste is denk ik dat alle watertjes
Gesloten zijn en de watersnoodramp gekeerd.

Gert