[OSM-talk-nl] OSM product: straatnamenregister

Rob Melchers rob at loadstone-gps.com
Mon Oct 15 20:02:06 BST 2007

Voor het Loadstone GPS project (navigator voor blinden en slechtzienden)
zou een datadump in .csv of .sql met vooral namen bij de nodes voorzien in
een grid waarbinnen deze groep de verfijning kan aanbrengen die men nodig
heeft. Dit zou dus het microniveau van de NL kaart vergroten, al moet je
van zo'n 300 actieve gebruikers die met een geleidehond hun rondjes lopen
niet al te snel iets verwachten. Op:
http://www.loadstone-gps.com/pointshare/
staat een link naar onze database, voor wie eens wil kijken. Het formaat is
vrij simpel:
- Naam
- Latitude
- Longitude