[OSM-talk-nl] Boundary=administrative?

Rob rob at coolbegin.com
Wed Oct 17 19:28:27 UTC 2007

ik heb eens een aantal boundary=town voorzien van landuse=residential
geeft wel een aardige rendering zoals hier te zien.. de vraag is of
het een juiste manier is om een dorp/stad gebied aan te geven

http://www.informationfreeway.org/?lat=50.795689445821964&lon=5.7719728633929615&zoom=15&layers=B000F000

ik heb ook meteen even gekeken in de grensstreek waar ik actief ben
de boundary=national zit nog (steeds) niet in de rendering van
t at h/mapnik volgens mij

Op 17-10-07 heeft Freek<freek_osm at vanwal.nl> het volgende geschreven: