[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Fri Oct 19 11:14:58 UTC 2007

On Fri, Oct 19, 2007 at 11:06:02AM +0200, Lambertus wrote:
> Oeps foutje in de download link. De huidige download lokatie is:
> http://download.na1400.info/osm/garmin/gmapsupp.img.bz2
>
> De download lokatie kan (en zal!) veranderen. Voor meer informatie en
> een correcte download lokatie: http://osm.na1400.info/viewtopic.php?id=286

gebruiker computerteddy op de OSM wiki heeft trouwens ook elke week de hele
wereld in garmin formaat online staan:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/User:Computerteddy

momenteel kan je daar alleen de hele wereld of alleen duitsland downloaden
als image. maar als je weet welke losse img files alleen Nederland instaat
zou je dat ook kunnen scripten, en eventueel samenvoegen met al bestaande
garmin kaarten.

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!