[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Lambertus osm at na1400.info
Fri Oct 19 11:21:20 UTC 2007

Danny Maas wrote:
> Cool. Wil hem best testen, maar m'n etrex heeft maar 8Mb geheugen.
> Misschien een ideetje om hem in stukjes te hakken?
> Mocht je er niet aan toe komen, ga ik zelf wel even snijden vanavond.

Een aantal van de subkaarten die gebruikt zijn om de kaart van Nederland
samen te stellen: http://download.na1400.info/osm/garmin

63240000.tdb = combineert de subkaarten voor gebruik in CGPSMapper etc.
63240000.img = overzichtkaart van de gecombineerde kaart
63240001.img = subkaart
63240002.img = subkaart
63240003.img = subkaart
63240004.img = mist omdat deze te groot is.
gmapsupp.img.bz2 = gecombineerde kaart

Kun je kijken of deze kaarten het doen op jou GPS? Als de individuele
kaarten blijken te werken op GPSsen met minder geheugen dan zal ik die
er voortaan ook bijzetten.