[OSM-talk-nl] crash Josm met mappaint

Bert Muijtstege bert_muijtstege at hotmail.com
Fri Oct 19 20:18:39 BST 2007

ier heb ik dus iets aan, bedankt

Date: Fri, 19 Oct 2007 20:34:50 +0200From: Administrator at ce-test.infoTo: talk-nl at openstreetmap.orgSubject: Re: [OSM-talk-nl] crash Josm met mappaint

OSMARENDER heeft problemen met een groot aantal Nederlandse tiles.
Edits die ik gemaakt heb rond de N472 komen er niet meer
door en crashen ook op mijn eigen T at H server.

De schrijver van osmarender (n80 ?) heeft pas begin volgende
maand tijd om daar aan te werken.
JOSM heeft nog misschien wat kinderziekten van de opstap naar API 0.5,
 ook gerelateerd aan plugins.
 Ik zou voorlopig nog even wachten met editen van
de kaart, tot we een paar versies van beide software verder zijn.

(bij mij werkt het overigens prima, na wat crashes in het begin
bij de eerste maal downloaden)
Ik draai versie 357  van JOSM van 10-10-2005 op Java 1.5.0_06
Mappaint  4848 Validator  4868  op  windows XP  met 1G geheugen.

We de juiste nieuwe locatie voor de plug-ins natuurlijk
Anders blijft josm gewoon de oude oppikken !!)
Over de Linux versie kan ik niks zeggen.

Gert Gremmen

Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org [mailto:talk-nl-bounces at openstreetmap.org] Namens Bert MuijtstegeVerzonden: vrijdag 19 oktober 2007 19:37Aan: OpenStreetMap NL discussion listOnderwerp: Re: [OSM-talk-nl] crash Josm met mappaint

Nee ik heb alles opnieuw geinstaleerd, dus alles in standaard

> Date: Fri, 19 Oct 2007 19:15:40 +0200> From: mdeen at xs4all.nl> To: talk-nl at openstreetmap.org> Subject: Re: [OSM-talk-nl] crash Josm met mappaint> > Bert Muijtstege wrote:> > Nee dat is niet opgelost, voor je beeldvorming:> > Ik heb josm latest API 0.5> > als ik mappaint aanzet (versie 5024) en ik start een download dan > > CRASHED Josm halverwege.> > zet ik Mappaint uit appeltje eitje.. alles gaat goed.> > > > Dus de vraag is of iemand anders dit probleem ook heeft (onder Windows)> > snappie.> > Nee, dat heb ik niet. Maar heb je in het verleden misschien een eigen > kleurstelling aangemaakt? Ik kan me indenken dat mappaint daar nu ook > problemen mee heeft.> > Maarten> > _______________________________________________> Talk-nl mailing list> Talk-nl at openstreetmap.org> http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl

Windows Live Messenger het beste van de toekomst Download NU! Windows Live Messenger!