[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Lambertus osm at na1400.info
Mon Oct 22 10:22:27 BST 2007

Maarten Deen wrote:

> Als ik kijk naar de huidige European MetroGuide (versie 6), dan zijn de
> kaarten in principe opgebouwd uit gedeeltes van 0.25x0.25. Waar nodig
> zijn ze nog een keer in 4 gedeeld (dus 0.125x0.125) waar mogelijk zijn
> er vier bij elkaar genomen (0.5x0.5). Daarbij wordt de landsgrens ook
> als grens genomen.
> Garmin komt hiermee op kaarten tot 2 MB, in Nederland is de grootste
> 1.06MB. Dat lijkt me goede formaten. Veel groter moet je het niet
> hebben, ik heb nu al dat je bij lange reizen moet kiezen waar je de
> [...]
Dank voor de feedback :)

Begrijp ik hieruit dat je meer geintresseerd bent in een raster van
losse images dan van complete provincies (voor de GPSsen met kleinere
geheugens)?

Wat als ik nu een clickable kaart maak met daarop het raster en als je
dan op een vierkantje klikt krijg je de image die erbij hoort?

Ik zal eens kijken naar de configuratie van Mkgmap, of het mogelijk is
een soort 'worldmap' van Nederland te maken. Een overzichtskaart is er
overigens al (heel grof!):
http://download.na1400.info/osm/garmin/63240000.img

[Offtopic] ben ook nog druk bezig fietspaden en tracks op de Veluwe aan
het AND netwerk te knopen... man, man wat een werk[/offtopic]