[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Rob rob at coolbegin.com
Mon Oct 22 09:59:25 UTC 2007

hmm, toevallig woon ik nou net in dat gedeelte van nederland waar ze
de amstelgold race houden ;)

ik heb even een rondje internet gedaan met weinig resultaat
http://www.ahn.nl  heeft de data, maar alleen tegen betaling
http://www.geo-loket.nl/ ook, maar weer willen ze geld

heb hier ook nog even gekeken http://www.geogames.nl/meetpunten/ maar
ze hebben helaas geen hoogte data in hun meetpunten bestand.

en dan hebben we het nog niet over dat de data cc-sa moet worden

Op 22-10-07 heeft Lambertus<osm at na1400.info> het volgende geschreven: