[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Oct 22 11:04:36 BST 2007

...En toch is het AHN-bestand erg interessant. Helaas is het niet
vrij te gebruiken; je komt niet verder dan de (overigens heel
aardige) viewer op http://www.ahn.nl/kaart/
Ik heb even gegoogled op AHN en WOB maar dat leverde niets op. Zou
dat betekenen dat niemand ooit een WOB-verzoek op dit bestand heeft
gericht? Zo te zien zijn het uitsluitend overheidsinstanties die bij
het beheer van het bestand betrokken zijn, een heel gek idee is het
dus niet om hier een WOB-verzoek op los te laten..?

Martijn

Op 22-okt-2007, om 11:23 heeft Lambertus het volgende geschreven: