[OSM-talk-nl] mapping party -- Re: OSM product: printbare landkaart (of posterservice)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Oct 22 11:31:00 BST 2007

Goed idee. Ik heb het op de to-do gezet voor de party.

Andere wiki-update: ik heb de AND-Data Shortcomings List voor wat
betreft de geografisch bepaalde issues ingedeeld naar Provincie.
Als deze lijst goed gebruikt gaat worden (wat mij een uitstekend idee
lijkt) dan moet elke provincie verhuizen naar een afzonderlijke
pagina. Dan moet er trouwens ook een status aan gekoppeld worden.

Martijn
Op 22-okt-2007, om 12:18 heeft ante at ffii.org het volgende geschreven: