[OSM-talk-nl] OSM product: printbare landkaart (ofposterservice)

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Mon Oct 22 11:27:30 UTC 2007

Niemand pretendeert dat de kaart compleet/correct is. Het is een WIP. We
hebben iig in heel Nederland detailcoverage. 'door de mand vallen' hangt
er maar helemaal van af hoe je de kaart positioneert ... ik denk dat we
er eerder mensen bij zullen krijgen ('ik print de kaart pas uit als ik
mijn nieuwbouwwijk er op heb gezet').