[OSM-talk-nl] [algorithme gezocht]

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Oct 22 21:26:21 BST 2007

Ik ben blij dat er iemand is die het wel echt weet; na het posten van
dit bericht begon ik te twijfelen aan mijn formulering en ben
sindsdien aan het graven in geheugen en bronnen, maar mijn
intellectuele vermogens lijken een bermudadriehoek te hebben waar het
gaat om projecties en coördinaatsystemen...
Sorry voor de verwarring!

Martijn

Op 22-okt-2007, om 22:03 heeft Milo van der Linden het volgende
geschreven: