[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Lambertus osm at na1400.info
Tue Oct 23 08:46:38 BST 2007

Naar aanleiding van de discussies in deze thread heb ik een begin
gemaakt met het opdelen van Nederland in vierkantjes (initieel 0.25 x
0.25 graden). Hier hoort ook een gelikte grafische interface bij en
hiervan is ondertussen een voorbeeldje van. Ik zou jullie graag willen
vragen er even naar te kijken en er commentaar op te geven.

http://garmin.na1400.info

Zoom in naar Nederland en klik op 1 van de vierkantjes, als het goed is
krijg je een download aangeboden.

Nu heb ik drie vragen voor de OpenLayers kenners onder ons:
- Hoe kan ik de (vul)kleur van de vierkantjes wijzigen?
- Kunnen de vierkantjes aangepast worden zodanig dat je alleen de
outline zit, dus geen vul kleur?
- Hoe kan ik bepalen welk vierkantje gekozen is in de 'onFeatureSelect'
functie?