[OSM-talk-nl] OpenStreetMap kaart van Nederland voor Garmin GPS

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Tue Oct 23 08:50:00 UTC 2007

Ziet er goed uit, en krijg inderdaad een image aangeboden.
Is het de bedoeling dat ze allemaal dezelfde naam hebben (63240000.img)?
Dat maakt dat je dan zelf moet hernoemen, wat weer een klein
nadeeltje/drempeltje is.

Dit is zeker een goed medium om kaarten te kunnen verspreiden.

Openlayers is niet mijn ding, dus daar kan ik je niet helpen. ;-)

groeten,

             Danny