[OSM-talk-nl] Webwinkel OSM posters

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Oct 23 08:25:43 UTC 2007

Als ik een webwinkeltje opzet met de volgende tarieven,
zijn er dan mensen geinteresseerd om daar posters te
kopen? Posters worden dan geprint door het bedrijf waar
ik werk dus ze zijn zo goedkoop mogelijk gemaakt.

Posterprint op mat papier 132 grams:
Passend binnen A3 formaat (42,0x29,7cm)  a 5 euro
Passend binnen A2 formaat (59,4x42,0cm)  a 9 euro
Passend binnen A1 formaat (84,1x59,4cm)  a 18 euro
Passend binnen A0 formaat (118,9x84,1cm)  a 35 euro

Verzendkosten zijn (voorlopig alleen voor Nederland):

Koker A3   11.90
Koker A2   16.65
Koker A1   22.60
Koker A0   29.75

Als er een paar mensen geinteresseerd zijn zet ik het
op. Ik probeer komend weekend even een print mee te
nemen zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet.

Groet,
Floris

(en voor de duidelijkheid: ik verdien hier niets aan)