[OSM-talk-nl] Tracklog van Garmin eTrex?

Koen Huybrechts huybkoen at gmail.com
Tue Oct 23 08:36:01 UTC 2007

Hoi,

Met welke tool halen jullie de tracklogs van je GPS-toestel (bij mij
Garmin eTrex)? Ik ben op zoek naar een handiger programma dan wat ik
had... Is er misschien een tool die ervoor kan zorgen dat er een
rechtstreekse verbinding met OSM is? (niet JOSM)

Dan is er nog een tweede vraagje... Ik zou graag ook tiles beginnen
renderen... maar in het verleden zijn mijn pogingen steeds op niets
uitgedraaid. Is het ondertussen al wat eenvoudiger om tiles te renderen?
Zou het geen goed idee zijn om een soort installer te maken waarmee
alles op je computer gezet wordt zodat meer mensen kunnen renderen?

koko