[OSM-talk-nl] Tracklog van Garmin eTrex?

Rob rob at coolbegin.com
Tue Oct 23 09:48:08 BST 2007

Hoi Koen

ik download ze met OziExplorer, die kan meteen opslaan als GPX
volgens mij is er nog geen directe inleesmogelijkheid/plugin voor josm

over het renderen kan ik je niks melden (was mij ook te ingewikkeld
als windows gebruiker)

Op 23-10-07 heeft Koen Huybrechts<huybkoen at gmail.com> het volgende geschreven: