[OSM-talk-nl] Financiën

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Oct 23 14:39:04 BST 2007

Ha,

Ik sprak op IRC nog even met Rob over hoe fijn het zou zijn als we
een dedicated server voor Nederland zouden hebben. Aan de ene kant
voor dev doeleinden en anderzijds ook om een showcase webapp te maken
voor de Nederlandse data. De wens lijkt me gerechtvaardigd omdat we
binnen het OSM-landschap een unieke plek innemen door de AND-data.
Daar is natuurlijk geld voor nodig, het lijkt me slim om ook dat
onderwerp dus even mee te nemen komend weekend. Zoeken naar een
(nieuwe) sponsor dus, en een nut en noodzaak-discussie mbt een eigen
server.

Martijn