[OSM-talk-nl] ruimte voor bestand

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Oct 23 13:59:41 UTC 2007

In Photoshop opent ie bij mij lekker (3GB RAM, dat wel) Voordeel is
dat je er digitaal op kunt kliederen in tegenstelling tot een
webclient. Eigenlijk was de bedoeling tevens om een mooie print te
maken waar we dan zaterdag boven kunnen hangen. Ik zal kijken of ik
dat nog voor elkaar krijg voor die tijd.

Martijn

Op 23-okt-2007, om 15:37 heeft Martijn het volgende geschreven: