[OSM-talk-nl] Dubbel water

Freek freek_osm at vanwal.nl
Tue Oct 23 16:22:47 BST 2007

On Tuesday 23 October 2007, Peter Peterse wrote:
> Ik heb hier twee maal een "Achterwetering" gevonden. Beide zijn ze van AND
>
> <http://www.informationfreeway.org/?lat=51.99973561752026&lon=4.83227086005
>3779&zoom=15&layers=B000F000>
>
> In ieder geval het is geen groot water enkel een aantal sloten.
>
> Wat kan ik hiermee het beste doen?

Bedoel je AND_w 10004758, ids 6289556 en 8164949?
Die tweede is aangemaakt tijdens het conversieproces van API 0.4 naar 0.5. Ze
vormen samen een multipolygon (polygon met gat(en), zie ook
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Relations/Multipolygon ). De tweede
weg is het gat. De rendering gaat zo te zien niet helemaal goed, het lijkt me
een complex ding (vooral de binnenste), hij bestaat uit minstens drie delen.
Misschien kunnen die delen het best opgesplitst worden in een paar losse
binnenringen.

--
Freek