[OSM-talk-nl] fietspad in Amsterdam

Lambertus osm at na1400.info
Thu Oct 25 18:39:18 BST 2007

Dat gaat op zolang het fietspad keurig overal even ver van de weg afligt.
Hier in Apeldoorn (en omgeving) wil het nog wel eens dat een fietspad even
van de weg af gaat voor bijvoorbeeld een zijweg of omdat de tussenberm
veranderd. Dat lijkt me moeilijk in een kenmerk op te nemen. Een relation
tussen de fietspaden en de bijbehorende weg ligt wat meer voor de hand denk
ik.