[OSM-talk-nl] OpenStreetMap op de iPhone

Martijn openstreetmap at panman.nl
Fri Oct 26 10:52:59 BST 2007

Ik werk de laatste tijd veel met mobiele devices, en als je ziet hoeveel
problemen een plaatje tonen al geeft, zou ik voorlopig nog geen vectoren
willen proberen te gebruiken.
Ik ben met je eens dat dat natuuurlijk een betere oplossing zou zijn, maar
in de praktijk werkt dat echt nog absoluut niet, en zitten we dus vast aan
gerenderede plaatjes...
Groeten,
Martijn.