[OSM-talk-nl] OpenStreetMap op de iPhone

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Oct 26 11:05:51 BST 2007

Het realtime renderen van vectordata is best processorintensief. Ik
heb eens een mapserver opgezet voor Top10Vector waarbij ik nog wel
enige generalisatie heb toegepast, maar ondanks knappe hardware was
het ding eigenlijk niet vooruit te branden. Aan de client renderen
(bijvoorbeeld inderdaad met SVG of iets dergelijks) zal je
waarschijnlijk voor dezelfde problemen stellen - het zal een
flitsende navigatie in de weg staan, wat imho juist zo belangirjk is
bij kaartinterfaces.

Martijn

Op 26-okt-2007, om 10:06 heeft Lambertus het volgende geschreven: