[OSM-talk-nl] OpenStreetMap op de iPhone

Martijn openstreetmap at panman.nl
Fri Oct 26 11:34:26 UTC 2007

Feitelijk is dat ook hoe het tiles systeem werkt, voor sat foto's. Ik knip
nu ook de tiles zelf op, maar eigen tiles zou wellicht handiger zijn.
Wellicht kunnen we hier eens samen naar kijken?
En, daarom mail ik on-list, zijn er nog andere mensen bezig met OSM
toepassingen op andere devices dan pc's, die ook behoefte hebben aan andere
tiles? Wellicht is er meer samenwerking handig.
Groeten,
Martijn.