[OSM-talk-nl] OpenStreetMap op de iPhone

Rob rob at coolbegin.com
Fri Oct 26 11:57:46 BST 2007

ik ben voor windows mobile ook met een tile map bezig en een iets
kleiner formaat tile zou inderddaad nuttig zijn, kunnen het huidige
formaat van 256x256 ook serverside halveren naar 4x 128x128.. kwestie
van tile in 4'en knippen. alleen moeten we dan een ander coordinaat
nummering verzinnen (zou niet zo moeilijk moeten zijn) kunt op het
huidige coordinaten systeem een subindex toevoegen van 0..3 voor welk
quadrant je wilt